משטחי בטון

בשנים האחרונות הפכו משטחי בטון לחלק בלתי נפרד מהגינות שלנו. הם מחליפים את הריצוף הסטנדרטי ולעיתים יקר יותר ומאפשרים לבעלי הבית ליצור עיצובים שונים בבטון בגינה או בחצר. משטחי בטון משמשים גם ליצירת בסיס לבניית מבנים שונים – מחסנים, חניות וכדומה. בנוסף, האמיצים באמת משלבים משטחי בטון כריצוף למבני תעשייה ואפילו מבני מגורים במראה מודרני ותעשייתי.

משטחי בטון חיצוניים

בניית משטחי בטון בגינה היא דבר נפוץ בשנים האחרונות. המשטחים מגיעים בכמה אפשרויות שונות. אחת מהן, פופולרית במיוחד, היא הבטון המוטבע – כאשר ניתן להשקיע בתוך הבטון אריחים, אבנים, חלוקי נחל ועוד. המראה המתקבל בסופו של דבר הוא מראה אסתטי מאד שהושג במחיר זול מאד.
עוד משטח בטון פופולרי הוא בטון מוחלק, שפירושו בטון שניצוק על השטח ואז מוחלק ליצירת טקסטורה נקייה וישרה. המשטח הופך חלק ומבריק בזכות הוספה של חומרים שונים לבלילת הבטון.

בחירת חברה להתקנת משטח בטון

יש בארץ לא מעט חברות שמציעות להתקין משטחי בטון בגינות ובבתים. חשוב לבחור בחברה שיש לה את הציוד המקצועי ביותר ומשתמשת בחומרי בנייה איכותיים ועמידים. בנוסף, כדאי לקבל הצעות מחיר ממספר חברות בהתאם לסוג יציקת הבטון שאתם רוצים ליצור בבית, מכיוון שהמחיר משתנה בהתאם לאלמנטים שמוסיפים לבטון, לגודל החברה אליה פניתם ולגודל השטח בו יש צורך במשטח.
כדי ליצור משטח בטון עמיד ואיכותי, הזמינו לעבודה חברת בנייה בעלת ניסיון, מקצועית ומוכרת בענף. כך תהיו בטוחים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר ותהיה עמידה לאורך שנים.